Een nieuwe cv-ketel of toch een warmtepomp?

Veel mensen vragen zich af: is het verstandig om een nieuwe cv-ketel te nemen, of is een (hybride) warmtepomp een betere keuze?

Bewonersvereniging EcoHeemskerk kan u hierbij helpen. "De kosten voor een warmtepomp zijn het afgelopen jaar flink gedaald," zegt Frits Brouwer, voorzitter van EcoHeemskerk. "Door het proces van inmeten en installeren te standaardiseren, konden we veel besparen."

Gratis hulp van energiecoach

De energiecoaches van EcoHeemskerk zijn goed opgeleid en hebben veel praktijkervaring. Ze kunnen je voorbeelden van werkende oplossingen laten zien. In een persoonlijk gesprek met een energiecoach verken je alle mogelijkheden, of dat nu bij je thuis is of tijdens een spreekuur. Deze quickscan is gratis en duurt ongeveer een half uur. Je kunt je hiervoor online aanmelden.

Informatiebijeenkomst

In het najaar organiseert EcoHeemskerk een informatiebijeenkomst. Tijdens deze avond worden praktijkverhalen gedeeld en krijg je de kans om vragen te stellen over warmtepompen en inverter airco's. Je kunt je van tevoren aanmelden.