Subsidie voor het isoleren van je woning

Goede isolatie van je woning zorgt voor lagere energiekosten, geeft meer comfort en is beter voor het milieu. Om je te helpen energie te besparen, bieden we een subsidieregeling van maximaal € 1650,- aan om je koopwoning te isoleren. De actie loopt tot en met juli 2026.

Bekijk de actie

We werken samen met

De lokale energiecoöperatie EcoHeemskerk, Klimaatroute en Duurzaam Bouwloket.

• Adviseurs van EcoHeemskerk of Klimaatroute komen langs aan huis voor adviesgesprekken. Ze stellen een rapport op en denken mee. Ze helpen van advies tot aan installatie.
  • Duurzaam Bouwloket geeft advies en regelt de geldzaken. Ze controleren of je in aanmerking komt voor de subsidie. Ze regelen een collectieve actie met lokale vakmensen zodat je een zo'n gunstig mogelijk aanbod krijgt. Ze controleren of de werkzaamheden zijn uitgevoerd en regelen dat de subsidie van de factuur af gaat.

Landelijk Nationaal Isolatieprogramma

De isolatieactie wordt mogelijk gemaakt door het Nationaal Isolatieprogramma. Dit is een landelijk programma van de Rijksoverheid.