Kookworkshop met chef-kok Pierre Wind

In de Klimaatweek zet chef-kok Pierre Wind de keuken op stelten in De Vrijburcht. Leer lekkere gerechten maken én hoe je tegelijkertijd energie bespaart. Ook bedenkt Pierre een speciaal gerecht wat lijkt op de Heemskerkse lekkernij (bekijk de video hieronder).

Verwacht een energieke avond vol tips en hapjes. Wethouders Piet Burgering en Ani Zalinyan openen de workshop.

Datum: Woensdag 13 november
Tijd: Van 19.00 tot 21.00 uur. Om 18.30 uur gaan de deuren open.
Locatie: De Vrijburcht. Vrijburglaan 2, 1962 VA Heemskerk
Deelname: Gratis

Meld je aan voor de kookworkshop

Wat is Pierre van plan met de Ezelsoor? Bekijk de video

Let op

• We hebben in totaal 80 plekken. Aanmelden gaat op volgorde van binnenkomst.
  • Is de workshop vol, dan zetten we je op de wachtlijst.
  • Heb je een plek gereserveerd, dan vragen je 48 uur van te voren je deelname te bevestigen. Je ontvangt van ons hierover een mail.
  • Lukt het niet om bij de workshop aanwezig te zijn? Geef dat op tijd aan ons door. Dan kunnen we iemand anders blij maken met jouw plek.

Vragen?

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem contact op met Dominique de Groot via energietransitie@heemskerk.nl.