Dit is een afbeelding van een groen dak met bloemen

Vergroen nu uw dak en krijg korting!

Dit voorjaar vergroenden we al 1.250 m2 in Heemskerk. Er is nog subsidie over, dus starten we een 2e ronde. Doe mee met de groene daken actie en betaal slechts €27,50 tot €30 per m² in plaats van €50. Een groen dak legt u bijvoorbeeld aan op uw schuur of uitbouw.

Waarom kiezen voor een groendak?

• Verhoog de biodiversiteit met bijen, vlinders en vogels.
  • Houd uw huis koeler in de zomer.
  • Verminder wateroverlast en voorkom overstromingen.

Aanmelden kan tot en met 29 september 2024. Na aanmelding krijgt u een offerte van Dakbloemenweide óf NatureGreen. De een levert een 100% groen dak met kruiden, grassen en bloemen. De ander een kruiden-sedumdak (50% kruiden en 50% sedum). U kiest 1 van de 2. Vervolgens worden op 1 november de groene dakproducten bij u thuisbezorgd.

Aanleg van het groene dak

De aanleg is eenvoudig en kunt u zelf of samen met uw buren doen. Er zijn handige instructievideo’s én u kunt terecht bij Rooftop Revolution (hiermee werken we samen) voor vragen.

Aanmelden of meer lezen? Ga naar rooftoprevolution.nl/heemskerk.